Reklama

Rockradio

Kovobel 

Kdynium - přesné odlitky

 

   

  

Prostor pro Vaši reklamu ...

 




2017 - 7. závod 10.9.2017

Leider ist das letzte Rennen Saison 2017 abgesagt und wird nicht ersetzt. Die Saison 2017 - Chodský Čakan Cup 2017 ist also vorbei.

Die Siegerehrung  findet am 7. Oktober 2017 im Hotel Bohmann in Babylon statt, wo der Saal ab 17.00 Uhr geöffnet wird.

Vielen Dank für das Verständnis AMK Domažlice.

Bohužel poslední závod je zrušen a náhradní termín není. Sezona 2017 poháru o Chodský čakan je tedy ukončena.

Slavnostní vyhlášení  se uskuteční tedy 7.10.2017 na Babyloně v hotelu Bohmann, kde sál bude otevřen zhruba od 17 hod.

Děkuji za pochopení  Jirka Stieber

Matějkovi si odvezli tři poháry

     Předposlední závod našeho seriálu Chodský čakan poznamenal dlouhotrvající déšť. I když ještě před zahájením tréninků přestalo pršet, trať v APM Automotive Racing Aréně pokryla vrstva lepivého a mazlavého bláta. Pod ní byl naštěstí pevný podklad, jenž je výsledkem dlouhodobé kvalitní péče o závodní dráhu. Během první série rozjížděk se postupně vyjezdila ideální stopa, ale kdo se dostal mimo ni, v blátě dost ztratil. Postupně ale trať vysychala a závod se zrychloval.

     Sérii finálových jízd zahájilo 8 malých řidičů a řidiček dětských ´bugin´ s variátorem. Nejlépe odstartoval Jan Matějka, během prvního kola získal dostatečný náskok před Manuelem Werkstetterem a oba postupně předjeli několik soupeřů o celé kolo. Pořadí v čele vydrželo až do cíle a body za druhé místo stačily Werkstetterovi k zisku letošní trofeje, neboť jich má na svém kontě tolik, že v posledním závodě již nemůže být předstižen. Následovala pětice dětských ´bugin´s manuálním řazením. Do první zatáčky vjížděl v čele Stanislav Brousek před Jiřím Matějkou a toto pořadí vydrželo až do cíle.

     V první zatáčce po startu finále divize do 1400 ccm převrátil svůj VW Polo Nico Gartner, ale vůz dopadl zpět na kola a byl schopen jízdy. Závod byl ale zastaven. První kolo po opakovaném startu bylo ve znamení souboje o vedení mezi Markusem Kurtzem s Toyotou a Sabrinou Werkstetter s VW Golf. Dívka byla tentokrát úspěšnější, v úvodu druhého kola se dostala do vedení, bezchybnou jízdou postupně zvyšovala svůj náskok a vítězně projela cílem.

     V následujícím finále vozů stock-car předvedl Andi Neugebauer, jeden z aspirantů na celkové prvenství v seriálu, co dokáží nervy. Dvakrát po sobě předčasně odstartoval, což pro něj znamenalo vyloučení. Souboj tří soupeřů o prvenství pak pro sebe rozhodl Christian Kirschner s VW Scirocco.

     Poté se na start svého finále postavili jezdci divize do 1600 ccm. Hned na startovní rovince se ujal vedení Denis Krucker s výborně připraveným Peugeotem 106 a postupně získal malý náskok před Karlem Kohlbauerem s Mitsubishi Colt. Ve 3. kole ale Krucker prorazil pravou přední pneumatiku a nakonec po disku dojel jako šestý. Zvítězil Kohlbauer. Divize nad 1600 ccm byla už v rozjížďkách ve znamení dramatických duelů Jiřího Matějky s favoritem a Jana Šindeláře s Fordem Fiesta. Ve finále vyjížděl z první zatáčky v čele Matějka před Šindelářem a na tomto pořadí se nic nezměnilo až do cíle. Matějkovi si tedy z Domažlic do Rožmitálu odváželi tři poháry.

     Až jako poslední přišlo tentokrát na řadu finále juniorů. Před první zatáčkou se do vedení dostal Jan Páník s felicií, ale již v úvodu druhého kola se za něj propracoval Marek Straka s VW Polo, který startoval až z poslední řady, protože si účast ve finálové jízdě vybojoval v ´béčkovém´ finále. Oba ujeli ostatním a soustředili se na svůj duel. Ve ´vracečce´ pod startovní rovinkou se Straka několikrát doslova nalepil na zadní nárazník Páníkova auta, ale ten se nenechal znervóznit a těsně uhájil první místo. Jejich urputný, ale férově vedený souboj byl skvělou tečkou za předposledním závodem.

      Soupeření Páníka se Strakou bude pokračovat i v posledním závodě, který se pojede v neděli 24. září, protože v průběžném pořadí dělí oba mladé rivaly a současně i kamarády pouhé dva body.    

Jan Pek