Reklama

Rockradio

Kovobel 

Kdynium - přesné odlitky

 

   

  

Prostor pro Vaši reklamu ...

 




1. Jízda zručnosti na čas

V sobotu 21.2.2009 se sportovním areálu AMK v Domažlicích letos poprvé závodilo. Motoristický okruh ožil díky dvaceti přihlášeným, kteří si chtěli vyzkoušet, jak se jejich automobil chová na ledu a sněhu a zároveň chtěli porovnat své výkony s ostatními.

Závodilo se ve třech skupinách a to do 1600 ccm, nad 1600 ccm a 4x4 bez rozdílu obsahu.

Všechna auta byla civilní, a tak jízda zručnosti dostála svému jménu, protože žádný z účastníků si nechtěl svého plechového miláčka poškodit a chtěl hlavně zdárně dojet do cíle.

Ve velmi přátelské atmosféře se ve 13:00 všichni seřadili k povinnému tréninku a závod byl tímto zahájen. Každý ze zúčastněných měl možnost jednoho tréninkového kola a poté následovaly pro každého tři měřené rozjížďky. Výsledné časy ze dvou lepších jízd se poté sečetly a mohly se vyhlásit výsledky, které si kompletně můžete stáhnout níže.

Pořadatelé byli velmi mile překvapeni hojnou účastí narychlo svolaného závodu a ještě více překvapeni byli, když se ukázal například Sláva Ducháček – úspěšný účastník MMČR v Rallye s civilním vozem Audi, nebo Stanislav Brousek – bývalý velmi úspěšný jezdec Autocrossu a nynější závodník Volného poháru v rallye, který nám přivezl ukázat co umí jeho nádherná Lancia Delta Intgrale.

A nyní již ve zkratce ti nejlepší:

Skupina 4x4:

  1. Sláva Ducháček - Audi
  2. Michal Hovorka - Subaru
  3. Stanislav Brousek - Lancia (tech. závada)

Skupina do 1600:

  1. Tomáš Lehmann - Škoda Felicia
  2. David Tarši - Opel Kadet
  3. Václav Horn ml. - Škoda 100

Skupina nad 1600:

  1. Karel Lehmann ml. - Alfa Romeo 156
  2. Jiří Stieber - VW Passat
  3. Jan Přibáň - Opel Astra

Všem zúčastněným děkujeme a těšíme se na další závod – pokud nám to počasí dovolí.

Sledujte náš web, v pátek odpoledne se rozhodne!!!


Začínáme připravovat závodní sezónu 2009

Na závodišti ještě leží sníh, ale příprava na novou sezónu – letos jubilejní desátou – musí začít. Schůze členů Motorsportklubu AMK Domažlice konaná dne 7.2. přijala plán na letošní rok, včetně kalendáře akcí. ( Je zveřejněn zvlášť.)

V pravidlech došlo ke změnám oproti loňskému roku. Jsou vyhlášeny nové dvě startovní třídy a jedna zrušena . Nově se zavádí třída pro auta s pohonem zadních kol (bez rozdílu kubatury) a třída pro vozy „čtyřkolky“ s výjimkou vozů off road. Ruší se třída Škoda pro malý zájem v minulé sezóně. Pořadatelé počítají s deseti závody, z čehož se devět nejlepších umístění boduje pro celkové výsledky. Dvakrát se svezeme na dlouhé ploché dráze v M.Lázních, v kalendáři jsou i dva termíny pro závod bavorského poháru jehož bližší podmínky se ještě dolaďují.

Mezi pořadateli dojde také k personálním změnám. Tou nejsmutnější je odchod ředitele závodu a mnohaletého obětavého funkcionáře motoristického sportu v Domažlicích pana Josefa HRBÁČKA, který v listopadu loňského roku podlehl zhoubné nemoci. Věnujme mu tichou vzpomínku a trvale kousek místa v našich srdcích.

Svoji funkci předal také dřívější tajemník závodu a bývalý předseda AMK Albert Kundrát, který, ač v důchodovém věku, si našel časově náročné zaměstnání (novinový stánek ) a nebude se moci práci kolem závodů věnovat. V seznamu pořadatelů jsou uvedeni noví lidé, kteří budou zajišťovat organizaci závodů. Proto se s dotazy a problémy obracejte již na ně.

Ještě pár slov k účasti bavorských motoristů u nás. Ti, kteří budou chtít závodit v našem hobbyrallycrossu o chodský čakan jsou připraveni podřídit se našim pravidlům. Opatrně jednáme o možnosti uspořádat závod v crash crossu, který je velice náročný na organizaci, finance, úpravu tratě apod. Bavorský pohár jezdí téměř dvě stovky účastníků v 17 kategoriích. Tak velké sousto si pochopitelně musíme pořádně promyslet.

Takže zatím přemýšlíme a plánujeme novou sezónu, hledáme pomocníky a pořadatele, opravujeme techniku, kontrolujeme vybavení závodiště, chystáme se vylepšit ozvučení a tak dále. Do prvního závodu je ještě daleko, ale s přicháze- jícím jarem to začne rychle utíkat.

Věříme, že se při závodech sejdeme v obvyklé sestavě a nové závodníky mezi sebou rádi přivítáme.

Přílohy