9.8.2009 – Slibná účast, všichni favorité přítomni
Než se vůbec dostanu k průběhu posledního závodu v Domažlicích, chtěl bych podotknout že, jak jste si jistě všimli, jsme spustili novou verzi webových stránek a to nám umožňuje být podstatně operativnější a rychlejší při zadávání informací. A být rychlejší je krédo určitě všech závodníků :-)
Proto zkusím novou formu textu a přísunu informací a těším se na Vaše reakce. Ať už záporné, nebo kladné. Takže prosím, dejte se do čtení:
9:45 Uzavření depa, dokončení administrativních přejímek
10:00 Začátek technických přejímek. Pdo závodu převzatu 35 závodních vozidel v pěti divizích. Letos poprvé vypsána divize do 1300ccm – 6 vozidel.
10:40 Konec rozpravy s jezdci, vyhlášeny tréninky na 30 minut. Po tréninku jeden jezdec odstupuje kvůli technikému problému.
11:30 Odstartována první série rozjížděk. Hodně nakropeno, zatím bez prachu. Velmi vyrovnaná a dramatická rozjížďka č.3 – divize do 1600 ccm. 4 favorité na startu a mnoho předjížděcích manévrů!!! Nádherné souboje. Vítězem se stal Petr Březina. Rozjížďka č.4 – dnešní první velmi dramatická situace – vozidlo Bianchi st.č.1111 na střeše. Bez újmy na zdraví i technice.
12:05 Skončila 1. série rozjížděk. Vše proběhlo naprosto hladce. Pouze jednou musel vyjet odtahový vůz. Při přestávce kropení tratě.
12:25 Odstartována 2. série rozjížděk. Počasí se vylepšilo, je slunečno, trať nakropená a očekávají se opět krásné souboje. Podruhé vyjíždí odtahové vozidlo – st.č.134 Matějka Jiří – technická závada. Rozjížďka č.8 – divize Junior – mnoho soubojů a předjíždění které vygradovalo v „Napomenutí“ st. č. 015 – Čáp Radoslav. Rozjížďka č. 9 – divize do 1600 – zatím nejtěsnější rozdíl na cílové čáře. Vítězství zde uhájil Aleš Teplý o cca 40cm před Petrem Březinou.
13:10 Dojeto 13 rozjížděk. Plánovaná druhá pauza, kropení tratě.
13:35 Start 3.série rozjížděk začíná rozjížďkou č. 14 – divize nad 1600 – do cíle dojely pouze dva vozy. Nutný odtah st.č.179 – technická závada. Poslední, 19. rozjížďka byla určitě nejdramatičtější z této série. St.č. 79 – technická závada – utržené kolo.
14:10 Dojetá 3.série rozjížděk. Vyhlášena 30 min. Pauza
14:45 Start poslední série rozjížděk. V rozjížďce č. 20 dojely pouze 2 vozy. St.č.13 a 201. Opět nejkrásnější rozjížďku předvedli Junioři, kteří jedou na samé hranici možnosti techniky i pravidel. Těšíme se na finále!!! Nádherné souboje v rámci fair-play předvedla i divize do 1600ccm, a finále bude také velmi napínavé.
15:10 všechny rozjížďky dnešního dne jsou úspěšně za námi a nyní již čekáme na úpravu a tratě a FINÁLOVÉ JÍZDY!!!
15:50 Vyhlášen start finálových jízd. Počasí je nádherné, slunečné, trať velmi mokrá, nakropená. Finálové jízdy se jedou v pořadí: Junior,do 1600ccm, do 1300ccm, Buggy, nad 1600ccm.
V první finálové jízdě 5 vozidel. Finále téměř bez kontaktu. Velmi těžký terén a bláto. Pořadí: 0111, 017, 015, 0181, 077
Ve druhé finálové jízdě 7 vozidel. Od druhého kola ve vedení Březina, vítězství s velkým náskokem. Největší bitva o 2. místo. Pořadí: 318, 177, 223, 10, 11, 239, 225
Ve třetí finálové jízdě 4 vozidla. Druhé místo vybojováno 2 zatáčky před cílem posledního kola. Celé finále minimální rozdíly. Maximální fair-play. Pořadí: 222, 187, 212, 208 – nedojel.
Ve čtvrté finálové jízdě 3 vozidla. 2x Audi 4x4, 1xbuggy BMW. Pořadí: 218, 413, 90 – nedojel (2 kola do cíle). St. č. 218 – celý den bezkonkurenční v rámci své divize. Nejsilnější vozidlo závodu.
V páté finálové jízdě 8 vozidel. Zlatý hřeb programu. Velmi mnoho dramatických situací. Mnoho předjížděcích manévrů. Několik karambolů. Dvě černé vlajky – st. č. 239-vyloučení z finálové jízdy – tlačení soupeře s následným předjetím (přiděleny body za poslední místo finále). St.č. 201-diskvalifikace ze závody – nesportovní chování, nebezpečná jízda (bez bodů, vyloučen z celého závodu, tento výsledek nelze škrtnout v celkovém součtu bodů za sezonu). Pořadí: 318, 13, 137, 93, 99, 79, 239, 201-D!!!
Další závod poháru o Chodský čakan se jede v SOBOTU 15.8.2009 při Chodských slavnostech. Všechny Vás srdečně zve celý MSK Domažlice.
Tomáš Lehmann