Reklama

Rockradio

Speedpro & RallyBazar competition shop

Kovobel 

Kdynium - přesné odlitky

Vanep - brusírna válců

   

 

Prostor pro Vaši reklamu ...

 




18.5.2008 - Prach vystřídalo bláto

První závod rallykrosu 11.5. se jel v oblacích prachu a druhé kolo , v neděli 18.5., zase v dalším extrému - na blátě. Mírný déšť v noci na neděli sice rozmočil trať, ale jen povrchovou vrstvu, takže se závodit dalo. Popolední déšť,ale řádně zesílil a již rozježděná trať dostala další příděl vody, takže finalové jízdy se dojížděly na hodně těžkém terénu. Ale vše dobře skončilo.

Po ránu bylo na přejímce přijato celkem 21 vozidel, mezi nimi 5 jezdců z Bavorska. Junioři přijeli jen dva, do "šestnáctek" se přihlásili čtyři jezdci. Takže v nejsilnější divizi - Volné - se zaregistrovalo patnáct jezdců. Startovní pole bylo opravu pestré - Škodovky, Golfy, Peugeoti, ale i Tatra domažlického A.Fišera, nebo Audina guatrro 2,3 jezdící mimo soutěž, protože pro čtyřkolky není v Chodském čakanu vyhlášená kategorie.

Detail [›]
-
Detail [›]
-
Detail [›]
-
Detail [›]
-
Detail [›]
-
Detail [›]
-
 

Zatímco dva junioři celkem poklidně kroužili své rozjížďky, v divizi do 1600 ccm sváděli urputné boje oba kvalitní jezdci Petr Březina s Jiřím Teršem. Ve "dvoulitrech" bylo bojovníků mnohem víc. Domácí Karel Lehmann se držel na předních místech a ve finále jel všech šest kol první před těžce jej pronásledujícím Jiřím Matějkou. Na cíli však chyběl ten kousek štěstíčka a Matějka Lehmanna na čáře tak o 10 cm předjel. Horst Küchenmeister z Bavorska si vybojoval třetí místo. V rozjížďkách se dařilo i dalšímu domažličanovi Jiřímu Stieberovi, ve finále již tolik štěstí neměl a skončil osmý. Těžký terén částečně stíral rozdíl výkonů jednotlivých strojů a byl vlastně dalším soupeřem jezdců.

Nakonec byl závod o dvaceti rozjížďkách, jednom "B" finále a třech dalších finále úspěšně završen. Ředitel závodu Josef Hrbáček předal poháry a sekty, pořadatelé z trati se šli usušit a umýt. Podali obětavý výkon zasluhující ocenění. V depu zůstaly hromádky bláta seškrabaného ze závodních strojů a podle mého odhadu si všichni ještě hezkých pár kilo odvezli domů. Ale to nevadí. Můžeme si to dovolit. Máme nové vrstvy materiálu na letošní trati a ještě zásoby v rezervě.

Pořadatele teď čeká uvést trať, připomínající tankodrom, do pořádku a připravit se na další závod. Ten se pojede až 8.června. Těšíme se na jezdce i na diváky.

A. Kundrát