Reklama

Rockradio

Speedpro & RallyBazar competition shop

Kovobel 

Kdynium - přesné odlitky

Vanep - brusírna válců

   

 

Prostor pro Vaši reklamu ...

 




29.10.2005 - Tečka s malou účastí

Po závěrečném kole Chodského čakanu vyslovila většina účastníků přání svézt se ještě jednou v letošní sezóně ve volném závodě. Dát příležitost zajezdit si i členům doprovodů, příp. mechanikům, kteří se celý rok starají o pohodu závodníka a přípravu stroje. Byl vyhlášen termín 29.10. a v tento den se pořadatelé na volný závod připravili.

Po ránu, ještě v mlze, to vypadalo, že se pro malou účast nepojede. Do 9 hod se zaregistrovali jen tři závodníci, ale nakonec dorazilo další pět. A tak se po 10. hodině odstartovala první ze sedmi rozjížděk.

Na vozech, většinou půjčených od účastníků ch.čakanu, startovali jezdci z doprovodů a mechanici. Měli možnost se i střídat za volantem v jednotlivých rozjížďkách. Přestože se jezdilo pomaleji než jindy a také bohužel za silné prašnosti ( porucha kropičky ) byly rozjížďky za chvíli hotové. Byla tak vyhlášena dvě finále B, hlavně kvůli prašnosti. Čtyři jezdci ve finále A si nakonec rozdělili pořadí takto:

1. Richard Kaiser z Pelech, který vytáhl na světlo svůj střílející pikap, 2. Aleš Drnec z Dobřan, 3. Václav Přibil na voze J.Opatrného, 4. Jiří Strejc z Dobřan, který si poprvé vyzkoušel domažlickou trať a přijede příště.

Další místa obsadili: Roman Bebr, Václav Stieber, Jan Barborka a Luboš Dufek.

A tak definitivně skončila letošní závodní sezóna ve sportovním areálu obhospodařovaném Motorsportklubem AMK Domažlice. Teď již zbývá opravit a zazimovat techniku, upravit naposledy trať a začít plánovat pravidla pro příští sezónu a sestavovat kalendář akcí.

Na závěr je třeba říci, že uspořádání dvanácti závodů za 5 měsíců je obdivuhodný výkon zejména pro nepočetné pořadatele. Patří jim všem veřejný dík a uznání. Přestávka přes zimní období a odpočinek jsou však nutné. Také je třeba hledat nové členy zapálené pro motorismus, protože z dosavadních se stávají jezdci a další jim dělají mechaniky. Ale to je i jeden z cílů tohoto snažení. Dát příležitost mladým lidem zazávodit si na bezpečné trati, aby to nemuseli zkoušet na silnici

Zapsal: A.Kundrát, tajemník závodu
předseda AMK Domažlice